Kroatien och CL!


Väskan står packad och allt är förhoppningsvis i sin ordning! Passet är med, oerhört viktigt! Fotbollsdosorna lika så!! Dosor betyder skoor och andvänds mycket i Uppsala... eller av mig i varje fall!! Kan va ett av de sköönaste orden tillsammans med peja --> betala! Ni är säkert många som hade stenkoll på detta men eftersom bloggläsarnas åldrar skiljer sig från 10 till 80+ var det lika bra att tydliggöra det hela :)

Imorgon bitti bär det av mot Kroatien.. Det är dags för champinjonsligan!!!! Det ska bli fantastiskt kul! Ett par dagar i ett nytt land med ett underbart lag för att lira CL! Ska bli fantastiskt kul!! Skrev jag det nyss?? Hm jaa det är ungefär så det känns, riktigt jävla skoj!


Fick en fråga om Pablo ska följa med eller om han bara åker iväg när det är landslagsuppdrag.. Mitt svar är givet: Jag vet inte! Ni vet ju hur unga pingviner är, man vet aldrig vilket humör dem är på när alarmet ringer en tisdagsmorgon! Han gillar att slagga framför tv, blivit lite väl mycket sånt senaste tiden... och kanske föredrar det istället för en lång flygresa + bussresa på det. Buss är dock en favorit så får locka han med det + plus att han äääälskar fotbollsmatcher! Ni som "känner" honom genom bloggen vet att han är flygrädd! Jag hoppas att han är taggad på att följa med imorgon bitti men vill han inte så kommer han inte att tvingas!!



Jag hoppas att det finns något slags av internet på hotellet där vi bor men ingen kan lovas! Men om det finns så kommer ni att se det här på bloggen så håll utkik!

Moot Kroatien och CL!!

Må så gott så hörs vi!

Later!! Sempan!

Kommentarer
Postat av: Dalapears

Pablo måste väckas.Han ska med.

2011-09-27 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0