Om att resa själv?!!

Ja som rubriken lyder "resa själv" det är faktiskt lite lurigt. Speciellt när jag är van att resa med 20 andra där man inte behöver titta vilken gate eller vad klockan är.

Sen är det lite minus att alltid förlora i sten, sax och påse när man är ensam. Får betala kaffet själv alla gånger! Typiskt.

Sen att spela yatzy själv är iof ganska kul för där blir det vinst och höga poäng speciellt längst ner på protokollet där det står yatzy i 6:or varje runda. Inte illa pinkat!

Värt att tillägga är att jag har haft min störta förlorar resa denna tripp men nu verkar det som att vinden har vänt!

Minus igen är att behöva förklara vart man ska på knackig engelska. Hur orkar alla fråga vart man ska å undra så mycket. Speciellt på engelska. Lär er svenska istället så blir det bättre för mig!

Vi avslutar med ett plus!
Har precis köpt en pryl kanske den bästa pryl efter ipaden... Trum slag!
Ett iPhone skydd som är en laddnings station för iPhonen. Hur värt är inte det? Som försäljaren sa -Du kan ha den i öknen i 3 månader utan att den blir urladdad!

Riktigt nöjd!

See ya/ Dala


Kommentarer
Postat av: Dalapears

Skönt Lisa att du får regera --- att du får vara superbäst i alla kategorier. Ha det bra på semestern ... vi tar hand om kissarna som vanligt :)

/DP

2011-11-23 @ 19:46:25
Postat av: Bubbe

Du är en pryltok precis som mamma. :) Om den är bra kommer Danni också vilja ha en sån. Lägg upp lite paraply-drinkar-bilder nu! Love B

2011-11-27 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0