Vatten.....h2o

Så här såg gårdagen ut för oss..


Måndag 27 juni
08.00-09.30 Frukost
12.30 Lunch
15.00 Avresa träning
16.00-16.45 Träning på matcharenan
18.00 Middag
20.30 Samling
21.30 Kvällsmål

Det vi kan avslöja är att vi ställer klockan. 8.30 varje morgon. Sempans Iphone aggerar väckarklocka! Vid frukosten äts det gröt eller fil, omelette med bacon. Kaffe och juice. Efter vi kommer upp på rummet blir det lite internet i det tysta, ganska behaglig morgon.

Just den här dagen åkte jag Lisa in till stan med tvillingarna Hammarström. Mycket skönt att komma bort en stund från hotellet. Handlade lite små grejer, tandborste, tandkräm. Köpte en frappe på starbucks. Mycket fint när det är så varmt här.

Köln är för övrigt den 4de största staden i Tyskland. Här finns en stor maffig kyrka. Eller det är egentligen en katedral "Kölnerdomen". Den tittade jag å Sempan på när vi sprang runt och letade efter bilder till vårar album. problemet var då att Söndag i tyskland är det välldigt stängt. Även då sprang vi in på starbucks och tog en frappe.






När vi ändå är lite historiska här. Så kan jag berätta att varje gång vi åker in till staden så åker vi över den kända floden Rhen. Om ni inte vet så mycket om den är det bara att googla som jag gjort :)

Albumen är snart klara, Sempan har ca 14 st bilder kvar jag har typ 23 st som jag måste få. Men vi har lagt albumen lite på is och väntar in med att köpa nya paket bilder tills nästa stad som är Augsburg.

Förklaringen till rubriken? Ja juste, sempans simmaröra. Simmarörat är underkontroll. Jag servar henne lite men jag tror att hon spelar på att vara lite dåsig så hon får lite passupp. Men det är okej. Nästa gång kanske det är jag som lite seg. Nog om detta öra! 


Sen att det är sjukt varmt denna match dag. Så vi dricker som aldrig förr. Men det finns vissa som tittar ner i glaset mer än andra. Vissa somnar gott på massage bänken. :)
Finns andra i Sverige som fejkar rännskita... bara för att slippa jobbet och istället kunna se oss på tv idag! =)








See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0