Unt.

UNT (Upsala nya tidning) ringde mig igår när vi satt på bussen... Dala, jag samt Pablo sitter tillsammans, alltid på samma plats. Det finns rutiner på sånt här... Vi tre har sätena som är direkt till vänster när man går in där bak i bussen, den vid tven ni vet... så man slipper ha någon framför sig! Hur som helst.. när den ene pratar med media och den andre är runt omkring blir det alltid lite trams och stoj i bakgrunden... självklart började Lisa surra och hålla på bredvid mig...
Jag bad om ursäkt för Lisas beteende i bakgrunden men då kom kommentaren från Daniel på UNT
-Det är tur att Lisa är bättre på att spela fotboll än att blogga..

Han följer tydligen denna blogg frekvent, kul! Men.. vafan? Hon är väl svinbra? Du kan väl börja citera mig rätt istället Daniel ;) 


               Sten, sax, påse var inget problem mot denna nybörjare... två raka i bäst av tre..


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bästa bloggen!

2011-07-08 @ 17:46:07
URL: http://unt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0