Espn + FANSEN!!!!

God kvällst!

Idag har det varit lite tagg för imorgon. Vi har lagt om dagen så som vi ska ha den på matchdag, imorgon alltså. Så det blev sen träning, mat och möte. Mycket ledighet fram till träningen så eftermiddagen spenderade vi med att åka och shoppa... men som tur var inhandlades det inte mycket, någon tröja av Linda. När vi strosade runt där kom Espn fram till oss.. vi hängde på fram till deras arbetsplats och "lastbil"... spelade in en liten video som avslutas med att vi skriver våra autografer på förarhyttens dörr! (gubben på bilden står o kikar på dem)



Dalas fans
Tre av mina fans har inkvarterat sig i Berlin och smakat av ölen och laddat med Sverige outfits och flaggor. Malin, Danne (Fredrik, som pappa tror han heter) och sist å minst Jessie! Har skypat lite med mina tre fans och pulsen ligger på nästan 93% redan... Undrar hur taggat de blir på matchen. Både lindas och mina fans har varit så kreativa och roddat iordning med stora flaggor. Så håll utkik på läktarna efter dahlkvist och Sempan flaggor. Jag är riktigt glad att ha några som är här och delar ens upplevelser med en. Det kommer vara sjukt mycket folk, som dom tror i dagsläget är det ca 25 000 biljetter sålda och därav blir det nog fullsatt. Kommer bli en grym stämning!!

Har också två till fina fans som kommer. Dom har jag fått den äran att lira futsal med på vintrarna i deras lag Stockholm FC. Jossan och Limpan. Har hört av djungeltrumman att Jossan ska matcha sig i ett blått fodral av någon form. Kommer bli en rolig överaskning hoppas jag. Förväntningarna är höga!! Jag vet av en läcka från deres jobb att det är många som flitigt går in och läser här så peppa Jossan extra mycket nu!

Kommer hinna träffa mina tre en kort stund på mitt hotell imorgon och nån VM tröja kommer att delas ut. Funderar på att göra en liten sermoni med nationalsången och kanske en liten dans.. Vi får se!






Lindas fans
Jag har två gäng som idag anlände till Wolfsburg! De båda började köra igår kväll från vår kära huvudstad Stockholm och kom fram i stort sett samtidigt idag...

Conny med brorsa m.m. - Dessa grabbar har varit lite planerade och bokat hotellrum innan avfärd. Träffade Conny och hans bror under eftermiddagen i stan... jag och Dala tog en kaffe medan dessa två beställde in varsin drink! Skulle gissa att de fortsatte på det spåret under kvällen... Conny hinkade lite öl under natten på väg ner också... de lutar åt bra puls och taggning inför matchen imorgon för detta gäng. Den spelas ju 20.45 så det finns några timmar att ladda :) Kan bli livat! Jävligt kul ska det bli! De har även styrt upp en trevlig skylt ägnad till mig inför matchen... så håll utkik efter detta konststycke... + deras uppletade tröjor från VM -94!
 



Kalle från chokladfabriken och de tre vännerna! Efter våran tid tillsammans senaste åren känns Kalle lite som min lillebror... en söt och snygg lillebror! En bra kille så hans tjej är lycklig lottat! Detta gäng hade inte bokat något hotellrum så deras dag gick i princip ut på att åka runt och leta boende. Det var inte lätt men är nu löst så de slapp sova i bilen! Alla hotell i Wolfsburg är fullspäckade... börjar bli fullt även i den närmaste radarn runt staden... så det blir garanterat mycket folk imorgon!

En hälsning till mina kära päron också! De har varit och kollat på de första två matcherna... men stack sen vidare ner i Europa, till Kroatien och Italien. De dyker sen upp igen på kvartsfinalen! Jag är jätteglad och tacksam över att de finns med på plats under VM! Men skönt att dessa två gäng rullat ner till morgondagens match när mina päron är på en tripp nere i Europa. Häromdagen befann de sig på den plats där de förlovade sig på för 29 år sen :)

P.S jag har ju även Linas päron här som stand in... Christel och Kalle!! D.S

Ses imorgon bloggisch!! Godnatt!!



Kommentarer
Postat av: Dalapears

Härligt :) Laddningen har börjat .. vi e heltaggade på Lambis .. matchbuffén rullar in vid halv 9-snippet. Roligt med Kalle, flaggor, Jessie och alla ingredienser. Vi kommer att ha lika mkt koll på läktaren som på plan. Lycka till och var rädd om er !! Kramar Dalapears

2011-07-06 @ 09:32:46
Postat av: Bubbe

Jag är supertaggad inför matchen ikväll. NU KÖR Vi ÖVER USA

2011-07-06 @ 10:19:06
Postat av: Admin dala

Nu kör vi ikväll!!!!

2011-07-06 @ 10:29:45
Postat av: elsa-kollega

...är det den blå outfit jag tror så kommer Jossan att dominera läktaren... :)

2011-07-06 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0