Atmosfear


Känns ju som att det är dags för ett inlägg nu!?  Jag Sempan bryter tystnaden...

Senaste dagarna har vädret varit strålande så man har varit ute en hel del! Hängt vid vattnet, åkt Atmosfear på Liseberg, ätit gott, sparkat boll och lyft lite mer skrot!

Åk Atmosfear!! Europas högsta och världens näst högsta nersläpp!!
Jag rekommenderar detta, vilken käänsla i kroppen! Fenomenalt. Underbart.
Men allt gick så fort... jag hade tänkt att man skulle fått lite tid för förberedelse... att man bestämt några dagar innan "på torsdag kör vi Liseberg och Atmosfear"... nu bestämdes de 2 timmar innan man stod i kön.

I kön hann man tänka lite... Är jag verkligen redo för det här? Det hörs jämt skrik ända till Valhalla när vi tränar. Samtidigt när man tittade runt på människorna i kön.. Vafan, klarar de att åka så klarar jag...

Stressen och fnittrandet började direkt när man satte sig.. jag drog i bältet 750 gånger för att säkra att man satt fast. Fundera över om man skulle palla hålla sig kvar om man kände att man inte satt fast på vägen upp..
Efter 30 m kände man att nu kan vi väl vända...och då var vi långt ifrån halvvägs... jag vill nog inte det här.. obehagligt när man inte har någon kontroll själv, bara massa luft under fötterna och framför kroppen. Vanliga nersläppet såg fjuttigt ut och Gothia Towers förvandlades till kollonistugor. Hur skulle man hålla händerna??

Men oj vad sköönt när de gick ner... gick nästan lite för fort! Hann med två skrik... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   aaaaaaaaaaaaa!!! Definitivt återbesök innan sommaren är slut!


Ek och Jenny, två trevliga lagkamrater i KGFC!!




Later!!


Kommentarer
Postat av: Bubbe

Wow, det låter helt galet. Men vilken känsla.

2011-08-02 @ 11:16:25
Postat av: josefine

Den där är helt grym.. :D fyfan vilken känsla, helt klart årets grej!:D

2011-08-05 @ 11:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0