two

Under dom här lediga dagarna har vi inte haft någon konakt med varandra förutom igår kväll när vi bestämde tid för avresa.

Det första som slog mig dala var att när sempan rullade in på parkeringen så skymtar gult nagelack på fingrarna. Oj oj så glad jag blev och visade snabbt upp mina naglar som också är gula!




Efter en stund när vi kom ut ur sthlm nämner sempan apropå ingenting att hon gjort "vår egen musli" med sin mor. Oj oj så glad jag blev och berättade snabbt att jag och min mor också gjort "vår egen musli"!!
här kommer receptet





snart blir det kaffe och macka i bilen...



Kommentarer
Postat av: Jonas

ohhh vem är förlovad?

2011-07-24 @ 13:17:52
Postat av: Dalapears

Muslin rekommenderas varmt. Den e supergod o nyttig!!! Smakar mums till frukost :)

2011-07-24 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0