tjillevippen...

Vi har recis varit och träna på arenan. As cool! Vi får ju exagt 45 min på oss att träna. Då menar jag precis 45 min. Dom klockar oss när vi sätter en fot på gräset. Så innan vi börjar träna, går vi igenom hela träningen så vi minimerar snacket ute på planen.

Sen får vi börja med att värma upp på den ytters lilla yta mellan plan och sittplatser. När den är klar dricker vi sen sätter vi fötterna på planen. Idag precis när vi sätter fötterna på gräsmatta så börjar det spö regna. Ett jätte regn som innefattade åska. Några var lite rädda. Vi ska inte nämna några namn men det var rädsla för några. =/
Träningen gick bra och fort. Vi ville vara kvar längre men som sagt 45 min.

Det är ju ett ganska konstigt väder här i tysklnad. Från sol till åska till blåst. Man vet aldrig när man vaknar upp för en ny dag på jobbet.






Här är mitt pris jag vann i tävlingen.





See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0