Tjenare.... semifinal i VM 2011!!!

Vad fan ska man skriva!!! Det är sjukt jävla roligt att få vara med om allt det här. Sempans päron var nere och såg matchen och min Elsa, Danne och Jessie. Så kul att ha några att dela dessa minnen med. Efter matchen stod min syster i tårar av glädje! Hon hoppade till och med över sin egna beach fotbolls turnering för att få se Lill syrran lira! Nu lämnar mina fans Tyskland och jag får hänga med sempans päron som kommer hänga med vägen ut! Om inte mina päron får för sig att skaffa hund vakt och katt vakt.. Vilket som, så vet jag att dom hejar så svettet rinner! Bokstavligt talat! Mycket glädje och stolta Familjemedlemmar som vi fick träffa senare på kvällen.

Lite häng på rummet med alla 7.. och tillsammans fick vi se Brasilien förlora mot USA. Skit!! Vi önskade att brassarna skulle vinna! Synd men sådant är fotboll! I morgon ska vi käka en fin brunch och sen ska vi dansa oss mot Frankfurt med buss. Ska bli skönt att slippa flyga och bara hänga på bussen i 5 timmar. Vi har laddat med tv serien Glee och kommer nog spela ett parti chicago med Jerra och Limp. Återkommer med vinnare! Sen i Frankfurt så kommer ni få mer info om det bästa hotellrummet!!!!

Bra ansiktsmålningar :) Kalle ville köra Sverige i pannan för ingen annan har det!!






Kommentarer
Postat av: StockholmsFan

Här kommer en hälsning från ett okänt fan som får representera svenska folket... TACK tjejer för partyt ni bjuder på!! Otroligt spännande för oss framför TV-burkarna här hemma, och snacket går på fikarasterna. Ni skulle höra vrålen från fönstrena i husen runt om när bollen sitter där den ska! Lisa; tjusigt nickmål och vliken iskyla när du satte straffen. Tycker Hamrén ska ta in dig för att köra lite mental träning med herrarna och visa dem hur det ska gå till. Och Linda; du kom ju in som en tornado, håller tummarna för mer speltid, det är du värd. Nu har ni förstås annat att tänka på, hade annars tänkt fråga om shoppingtips i Tyskland.... och gärna fanbild på söta Dennerby ;-)

Men nu är det Japan i fokus, STORT lycka till, ni tar dem!!!

2011-07-11 @ 13:13:20
Postat av: Bubbe

Hej!



Hej hopp,

Det var jätte roligt att få vara med er och se er vinna i söndags. Jag och Danne är så stolta.

Kul att vi fick träffa Sempas päron också. De är verkligen super trevliga precis som Sempan själv :)

Jag har fått med mig en stor Sverige flagga från Tyskland som det står "i love Dahlkvist" på.

Den kommer att hängas upp i Båstad i morgon (matchdag)

Vi är överallt!

Pussar till er från en nervös bubbe

2011-07-12 @ 08:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0