Slaget på Allerpark SVERIGE-Usa 20.45!




VS





Håll tummarna! Nu kör vi!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Heja SVERIGE!!

Nu vill vi se ett till mål Lisa! ;)

2011-07-06 @ 16:58:51
URL: http://kkorsbandsskadad.blogg.se/
Postat av: Semir

Håller med !! Lycka till nu. Ni vinner så är det bara!



Heja alla er från oss i Sumpan

2011-07-06 @ 19:07:16
Postat av: Dalapears

Grattis till ségern :) Ni var fantastiska. Lisa gjorde snyggt straffmål och slet som en galärslav tills krampen kom. Sempis kom in och satte en klockren tackling på mittplan och höll ställningarna tills vinsten var ett faktum. Vad ska detta bära? Vi på Lambis är mäkta imponerade! tack för showen hittills ... /DP

2011-07-06 @ 23:59:54
Postat av: Bubbe

Stort grattis!

Det var så härligt att se er vinna.

Men jag blev väldigt orolig för dig Lillis. Jag trodde först att det var ditt knä men det var väl kramp? Snälla skriv om hur du mår för jag vill veta att du mår bra.

Jag älskar dig. Det viktigaste är att du mår bra.

2011-07-07 @ 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0