Mot Wolfsburg

God förmiddag alla blogg läsare.
Vi vet att ni är många som kommer in och läser och studerar våran vm blogg. Mycket roligt fortsätt med det så fortsätter vi skriva.

Idag känns det väldigt skönt. Det ska bli nice att byta hotell också det gör att tiden går lite fortare. Fast det är så himla kul att få vara med om allt detta så saknar man familjen och vänner jätte mycket. Det är otroligt hur mycket man älskar sin familj. Jag vet att mina fans på Lambis saknar sin Lillis och nu börjar dom titta ner mot tyskland och kanske jag får se dom här på läktaren snart. =) Ingen press, men ni är allt för mig!

Väntar på att min mormor och morfar ska ringa mig. Så jag får säga hej till mina bästa!

Sempan är iväg och tränar lite gym. Så jag fick ansvaret att blogga en sväng innan vi åker mot Wolfsburg och usa matchen. Hoppas verkligen att det kommer många svenska supportrar. Det kommer bli en jätte kul match med bra spel hoppas jag.

Jag och Sempan har det välldigt bra på alla rum vi kommer till. När vi kommer in i ett nytt hotell rum så är det alltid Semp som tar sängen längst bort. Jag är den som drar igång att packa upp alla grejer och sen är det full fart med att göra oss hemmastadda. Vi går i tron med att vi alltid får det bästa rummen. Det kan handla om att ha nära hissen, vara nära matrialrummet eller som på ett hotell fick vi sängar som gick att höja och sänka med en kontroll.

Det ända som har varit lite dåligt här är att vi inte spelat så mycket spel. Vi finner inte så mycket tid för att i godan ro sätta oss ner å spela en yatzy omgång eller ett parti chicago. På vårat rum hinner vi inte med att se film heller vi har alltid något för oss.
För någon dag sedan hade vi tävling på rummet som sempan kom på. Alla som ville fick komma in och spela. Det gick ut på att titta på vårat bord där det låg massa prylar på och för att sedan memorera allt. Sedan valde vi en grej som vi tog bort och personen skulle då komma på vilken pryl som var borta. Ganska simpel lek/spel men akk så rolig.





Blir lite dåligt med bilder detta blogg inlägg men vi kanske tar ett inlägg när vi kommer fram ikväll.





En gammal bild tagen för 3 år sedan när vi besökte JC i gbg

See ya!!


Kommentarer
Postat av: Jess och Dahlkvist familjen.

Vi älskar dig lillis!! Du är allt för oss! Vi hejar och stöttar dig i allt! , mamma din säger att hon har fullt upp med alla djuren:) och att du skrIver fantastiskt fint i dina blogg inlägg. Gäst stjärtarna skickar en stor kram. Och jag (jess) kommer tIll germany imorgonbitti:) yeeeeey!!<3

2011-07-03 @ 12:18:21
Postat av: Christel

"Ascoolt" att ni bloggar så man kan följa ert VM äventyr.Vi (Linas päron) dyker upp i Wolfsburg på tisdag, så ni får stöd från läktaren på onsdag.Ha de gott.

Kram Christel och Kalle

2011-07-03 @ 16:49:03
Postat av: Admin Semp

Ni är så söta Dalas familj!! Jag har läst upp eran kommentar o Lillis blev glad :)



Åhh vad roligt Linas päron att ni har hittat hit! Och kul att ni kommer ner till oss i dagarna! Trevlig resa ner! Kram från oss!

2011-07-03 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0