Lika bra..

Det är väl lika bra att slänga ut ett till blogg inlägg idag!
Idag har vi haft eftermiddagen ledig så jag (Sempan) och några till stack iväg till ett zoo bara 10 min bort! Riktigt trevligt, det överträffade våra förväntningar så vi var nöjda när bilen gick hem igen! Man var som ett barn lite i början... åh titta där o så sprang man o fota! Apor, tigrar, lejon, elefanter, giraffer, noshörningar och zebror m.m.
 








Nu är vi tillbaka på rummet efter kvällsfikat. Jag fick lite "egen tid" på rummet innan kvällsmålet då Dala stack iväg o träffa sin syster och Danne. Jävligt skönt.. man behöver det. Dala fick sin "egen tid" idag när jag var iväg till zoot.. så just nu känns allt bra mellan oss!

Mina päron är på väg hit nu efter en tur nere i Kroatien och Italien. Det ska bli kul och träffa dem igen! Vi har en ledig eftermiddag imorgon och tänkte vi umgås med våra nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0