Kisstest!!!

H2O = VATTEN!!! Det hinkas för fullt! Rätt varmt idag, kvavt! Vi gör regelbundet kisstester för att se om man druckit ordentligt eller inte! Helena vår fysansvarige ordnar med detta... vi får en mugg på kvällen med vårt namn på som vi sedan ska fylla med lite morgonkiss. Njuuut av den kalla ölen som vi hoppas att ni laddar upp med!!! Helena mäter kisset och sen får vi antingen bu eller bä! Du dricker bra, fortsätt så... eller du måste dricka mera!! Skärpning!!!

Igår diskuterade jag o Dala om vi skulle hälla vatten i med lite apelsinjuice... allt för att "vinna"/klara det hela...allt vi gör är ju som en tävling... vi vill ju klara kisstestet!! Vi hinkade vatten igår kväll i hopp om att ha rätt nyans imorse!!





Vi två som bor i bästa rummet som vi intalar oss klarade kisstestet imorse!!! Yeeey!! Jag blir också glad när Lisa klarar det.. för jag är alltid på henne att hon ska dricka!! Känner mig som hennes H2O coach!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0