Gästblogginlägg av Lina "87"

Tja alla!

Jag har fått äran att skriva ett inlägg i denna bloggen, och det är  fantastiskt kul men också lite nervöst eftersom det är svårt att komma upp i den fantastiska nivån som lisa och sempan faktiskt har satt på den här bloggen..

Lisa och sempan delar ju rum på läger som de berättat om tidigare och varje gång man går in i deras rum så blir man glad. Där är alltid ett jävla tempo och massa roliga saker (lekar etc) som man kan sysselsätta sig med. Hade vi haft trippelrum tror jag fan att vi 87:or hade delat rum och det hade varit ovärderligt. Men man kan ju inte få allt här i livet men som sagt så har dom öppet 24/7 och som87:a är man ju alltid hjärtligt välkommen!

Det här med årgångar diskuteras väldigt flitigt när vi är iväg med landslaget och även hemma omkring. Som ni alla vet så är ju ”dala” och sempan födda år -87! Det har även jag förärats med. För oss är det en ganska stor sak eftersom ni alla vet innerst inne, att det är den bästa årgången, kolla bara på de här namnen:

Leo Messi, Cesc Fabregas, Sidney Crosby, Blake Livley etc etc.. Jag kan hålla på i evigheter men slutar där. Ni har ju förstått poängen!

Lisa, Sempan och jag har känt varandra sen vi var 15 bast typ. Sempan och jag spelade ju i samma all star team match, då i ombytta roller. Sempan lirade ytterback och jag mittback, härliga tider! Lisa och jag fick ju uppleva ett ungdoms OS tillsammans vid 15 års ålder, magiskt! Oj vad små vi var då..

Man kan ju säga att det hänt en hel del roliga saker dessa 9-10!! (shit vad länge!!) åren vi känt varandra, många roliga bilder har tagits, filmer ha spelats in, lekar har satts igång och det har blivit besök i varandras hemstäder.  Lisa och sempan har en jävla humor och sjuk fantasi när det gäller roliga saker och lekar. Jag vet inte hur många gafflar, tallrikar och till och med blomkrukor som har skickats under matbordet hela laget runt under middagstider (ni som var med vet=)) Och jag vet inte hur mycket skit vi har hållt på med i varandras rum när det gäller vatten i sängar, tejp i badrummen och en massa annan ”practical jokes”.Har en jävla massa bilder som tagits (tyvärr är dom på hårddisken hemma) som hade varit kung att visas här, men dom kommer kanske vid ett senare tillfälle.

Det har varit en sjukt bra upplevelse att dela den här resan med de 2 små liven, att gå hela vägen liksom.. Vi satte ju tidigt upp ett mål att vi alla skulle spela vm tillsammans och det inträffade redan nu! Helt sjukt egentligen när man tänker efter!

Så jag avslutar detta gästinlägg med en fras som jag tydligen brukar säga!

Keep in touch! /Lina ”87” Nilsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0