F r a n k f u r t

Nu är vi MÄTTA!!! Till kvällsmål fick vi små pizza bitar och chicken wings utöver det vanliga som alltid finns till godo!! Äckligt gott!!

Efter middagen drog vi till badet! Vi förväntade oss en pool men det var ett badhus med rutschkana och hopptorn! Ett äventyrsbad! Dala tyckte det var sjukt kul att få leka av sig lite medan jag tog det lite lugnare.. studsade runt i vattnet och satt sen en stund i bastun. Jag (den uppstyrde) fixade ihop badkläderna i plastpåse och ordnade med nycklar och grejer till skåpen!! La upp Dalas saker så hon enkelt kunde göra sig iordning efter badet!

Just nu sitter vi ute i korridoren och bloggar för internet funkar inte på vårt rum! Fick vi bästa rummet den här gången??? NEJ!!! Skit!! Internet funkar på vissa rum men självklart inte vårat! Ändå fick vi betala 35 euro för våra dagar här. Vad fan är det frågan om?? Men vi håller humöret uppe för vi har så kulT med varandra!

Morgondagen
Semifinalen spelas 20.45 så morgondagens träning är på kvällen. Dagen har vi fri så det blir en tur på stan.. sköna kläder ska köpas på Hollister! Framförallt av Dala men jag tänkte hitta ett par sköna brallor!

MARIA OCH CHRIS!!
Mina pärons Volvo rullade med till Frankfurt idag och fler supportrar är på ingång! Nu är det klart att två av mina kära vänner sticker ner för semifinalen!! Maria och Chris... ska bli riktigt kul att se er bredvid mor och far på onsdag! På med gula tröjan och måla ansiktena så kör vi!!! Längtar tills jag får se er!!!

Dalas päron börjar bli sugna på att komma ner och känna denna stämning på plats! De blev lite sugna också när de såg mina päron här på bloggen! Skulle va svinkul att träffa dem. Jag har bara pratat lite med dem när Dala suttit på skype. Vilket gäng de verkar va! Bra ös och bra humor!


Kommentarer
Postat av: Dalapears

Tjena Tjaba Hallå :) Tack Sempan, vi jobbar som besatta för att få hund & kattvakt till Alcatras.

/DP

2011-07-12 @ 07:15:32
Postat av: Gagnefs fansen

Vi sitter startklara för att hämta Dalapears.

2011-07-13 @ 08:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0