Dysleksi..



God lunch...


Idag som idag som idag.. hänger på rummet och dricker kaffe... nya dockstationen igång...



Idag är det eftermiddags träning på match arenan och det ska bli kul att se hur den ser ut. 30 000 tusen personer går in och vi hoppas på att det kommer mycket folk. Sempans föräldrar är här och supportar. Dom kommer nog kika förbi här på hotellet senare idag.
Lindas vän Kalle från choklad var på väg till matchen med ett gäng men det strulade till sig. Jag har ingen som kommer å tittar. Först på USA matchen kommer mina trogna fans, Muha, Danne och Jessie.




























Igår kväll var det lite prisutdelning från tävlingen vi hade i Stenungsund. Priserna hade först igår kommit fram till hotellet. Mitt lag vann så vi har försökt klura ut vad det kunde vara. Allt från egen gående gräsklippare, el tandborste, iPod, dvd spelare, iPad, digital foto ram. Som ni förstår så började förväntningarna på det här priset trissas upp. Igår då var det äntligen dags att få priset. Svenska spel stod som arrangörer och började med att berätta för oss att det bara fanns 4 st priser, då vi var 5 st i laget. Så en armbrytnings tävling mellan mig och Tunis skulle få avgöra vem som fick och inte fick pris. En hård kamp som avslutades med att jag vann helt otroligt. Men så roliga var dom att det fanns ett 5e pris så det var aldrig någon fara på taket. Men men... Priset var så sjukt bra. Blev nästan lite för glad. En dock station för iphone med högtalare. Tack!




Vi har haft lite interna tävlingar i laget, bland annat en tävling igår där vi skulle ta kort på den bästa frisyren. Här får ni bilden på vårt bidrag!

 


 

Jag har också ett litet problem, men det är mamma som har diagnosticerat mig. Dysleksi, en lättare grad. Jag har inte alls så lätt för mig att skriva och få ihop meningar eller för den delen stava. Så ser ni något fel i texterna är det mitt fel. Linda jobbar med att försöka rätta så gott det går men hon orkar inte riktigt utan strömmar igenom stavfel bara! Vi är ju å andra sidan inte så noga utan bara gör lite!! See ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0