Det är bra idag..

Nu är jag (Sempan) med i matchen igen... Igår kväll var jag lite trött o butter så Lisa fick sköta bloggen... det startade med att internet krånglade o sen fortsatte det. Det var okej att jag var butter för jag har några upp på Lisa. Försökte sova rätt tidigt igår så att det skulle va bra när jag vaknade imorse - och det var det!! :)

Vi har lite mer material att dela med oss av från matchen senast! Tack till er som var där!! Jag hörde faktiskt er ropa "sempan sempan" när jag hoppa in, det var bra gjort!! Tack och bock! Kalle var på plats.. Kul! Under matchen var Sverige tröjan på, viktigt!! Om någon är sugen på en date med denna söta Kalle, hör av er!





 



Arenan och några (!?) bilder från omklädningsrummet!


















Humor?

 

 


Kommentarer
Postat av: Leif Mansour

Jag skulle vilja ha en date med den där kalle....

2011-07-10 @ 09:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0